Wednesday 30 March 2011

another date

Seharian berdoa dan berharap agar hujan stop. Finally, stop jugak menjelang petang. Benda xplan pun. Dalam duk sembang dlm fon sbb call free seminggu xabis lagi ttbe sbut psl pza. Then,pakat duk jadi lapar pza lak. Hehe. Eh, terlupa plak. Last week, date: 24 March merupakan Hari Lahir aku. Tapi bday aku taon neh xbes sbb rsult yg x memberangsangkan. Xde selera la nk makan. So,post psl bday pun aku malas nak buat. Minggu neh mood kembali stabil dan aku semakin dapat terima kenyataan.

Eh, aku bukan nk cte pasal rsult or bday.hha. Alang2 tersebut skali plak. Haaaa.....kita sambung balik topik psl date neh. Dah petang boring2 xde pe nk buat plus lapo pza, kami geng rajin lepak, (aku,eja,njwa) pergi la makan pza tuh. Tidak melepaskan pluang menggunakan fon yg berkamera neh utk tgkp gmbo. Haha. Normal la tu kan suka bergambar? Unfortunately,hujan kembali turun menjelang senja. Kami g nek moto je. So,terpaksa lah pulang dengan basah kuyup nye. Tapi xpe. Berpeluang nk men ujan. Bukan slalu pun. Haha. Selalu xselalu agak selalu jugak r. hahahahahahahahahaha. Pengalaman kot benda2 neh. Plus dgn mmbe lagi.

  eh,cincin spe bagi tu??hehe

yummy!!

 senyum itu penting (:

2 comments: