Wednesday 23 March 2011

alhamdulillah ,

Hari ni sperti sedia maklum, rsult spm.. yeahhhhhhhh. Owg sume hoOray.. Aku sowg je hoOhuuuuuuuu. Yerhh. Walau macam mne pun,aku tetap bersyukur. Ni rezeki aku. Aku dah buat yg de best. Tapi nasib x menyebelahi aku. Tapi xpe. Aku redha. Ni perjalanan hidup aku. Jauh lagi aku nk jalan dlm hidup aku ni. Biasa lah hidup ni macam roda. Dan ini merupakan PERINGATAN bagi aku supaya xmen2 lagi msa stdy.

Idup aku x pernah jatuh. Tapi kali ni aku jatuh. Xpe!! Jatuh sekali, aku akan bangkit 10x. Azam aku makin membara!!!. Aku xsabar nak kembali memegang buku yang dah lama aku xpandang.(cey,style xpandang lansung tuh!!haha). Kepada kengkawan aku yg spm 2010, congratz evryone termasuk anda yg mmbaca ni. Sume org happy2 tapi ak saddy2.hehe.

Tidak mengapa una, setiap apa yg berlaku neh ada hikmah nye. Dan aku tahu apa hikmah nye. Syukur alhamdulillah. Cukup besar nikmat yg Engkau beri tanpa aku sedari. Kesilapan yg lalu menjadi titik permulaan aku memulakan hidup yg baru. Menjadikan aku tidak lagi leka dan sentiasa cekal dan bersemangat. Doakan yg terbaik utk aku. Tnx semua. (:  

Semangat dorongan doa dari anda amat aku perlukan.
Yg penting Cabaran!!! >.<

3 comments:

  1. xpa...alhamdulilah..insyaalahh.. ada ganjaran di masa hadapan.. gambate !!!

    ReplyDelete
  2. salam,.:)

    snggah bls kt sni,thanks sudi snggah blog CN dn folo,.hehe,.keep it up blogging ya dear,.folo u,.

    ReplyDelete
  3. x per..keep up ur strength...dont give up too easily...i ll supporting u...

    ReplyDelete