Thursday 31 May 2012

syukur alhamdulillah

Tanggal 29mei result pspm matrik sem 2  pun kuar. tapi hari result kuar aku xde kt rumah sendiri. tapi rumah kawan baik aku, miss darl najwa. teheee.... haiya haiya..result nak kuar pun boleh enjoy2 lepak2 kt luar lagi. cam xde prasaan je nk tunggu result kuar. masa tu aku kat penang. 
g jalan2 lepak2 sana. turut serta eja n suha.
hehe. nasuha, jgn mara yerr entry kali ni aku nk panggil kau suha. boleh kan3? hehehe.   pada mulanya taknak cek kt sana. tunggu balik rumah baru nak cek. tapi disebabkan kawan2 matrik suma dah check, dah tu, pakat duk tanya aku dapat berapa. haiya haiya... nak cuti2 pun xsenang jadinya. hehe. dengan lafaz,


.... aku pun buka  laman web,

.......................................................................








tadaaaaaaaaaaaa






kosong kosong kosong....hehe..






najwa eja suha nasib baik korang ada. duk bagi semangat je untuk cek hari tu jugak. heheeee.
xdapat nk lupa saat tuh...... sayang hampa semua <3


alhamdulillah...sekadar nak berkongsi... result aku ok. meningkat dari sem 1. berkat usaha and doa yang x putus2 dan sokongan dari sume orang. aku dapat 3.9+. sapa ckp mtrik susah? senang je kalau berusaha.
And kepada sapa2 yg sedang di matrik atau akan belajar di matrik, satu je petua aku nak bagi, jangan bawak laptop. ada tahan? ce try. ubat paling mujarab. sebab mtrik neh setahun je if program PST aka program satu tahun. dan laptop pun bukan nk guna sgt. boleh kurangkan online lebih masa study :)

actually memang terkejut sebab aku x sangka sampai tahap tuu. bajet boleh2 cukup makan je result..
pape pun, aku tetap bersyukur. but sekarang DILEMA sbb nk isi upu. aku minat engineering tapi dibantah oleh parent. so, aku konpius skg aku patot buat apa. agak payah sgt, nikoh je la kan...
keh keh keh.


haishhh haishhh......nikoh nikoh... cuci cuci cuci...

STUDY bagi habis dulu naa






next entry, trip to penang dgn geng kaki lepak.. tehee




1 comment:

  1. tahniah husna..:)...belajar rajin-rajin yew..from pakcik

    ReplyDelete